Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Milou Eising, Nicole Walstra en Hilda Ausma - WaarBenJij.nu Nog 4 nachtjes slapen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Milou Eising, Nicole Walstra en Hilda Ausma - WaarBenJij.nu

Nog 4 nachtjes slapen!

Door: MilouNicoleHilda

Blijf op de hoogte en volg Milou Eising, Nicole Walstra en Hilda Ausma

05 Juni 2012 | Nederland, Groningen

Hallo allemaal,

Nog 4 dagen en dan is het zover! Na heel lang aftellen begint het wel erg dichtbij te komen. Vrijdagmiddag om 12:30 zullen wij vliegen vanaf Schiphol naar Curaçao. Wij zullen daar om lokale tijd 17:40 landden, in Nederland is het dan 23:40. We zitten dus steeds met een tijdsverschil van 6 uur.

Eerst moeten we ons nog even concentreren op onze praktijkexamens van school. Donderdagmiddag zijn we klaar met de examens en kunnen de uren afgeteld gaan worden!

Het volgende reisverslag komt vanaf Curaçao!

Liefs Milou, Nicole en Hilda

  • 06 Juni 2012 - 03:58

    Selma:

    Wat leuk dat jullie daar naar toe gaan! maar ik snap nogsteeds niet waarom en wat jullie daar gaan doen .. haha. Doe voorzichtig en ik zie jullie over 3maand weer! Dikke kus xx

  • 06 Juni 2012 - 09:23

    Paula:

    Nou ik heb me aangemeld hoor. Hartstikke leuk deze site, nu maar hopen dat jullie ook tijd voor nemen om te schrijven. Werken, chillen en zonnen zal toch jullie grootste tijdverdrijf zijn. Anyway, ieder stukje is welkom!

  • 06 Juni 2012 - 10:49

    Reina :

    Leuk hoor dames!
    Ik ga het zeker bijhouden, moet toch wel een beetje weten wat mijn "kleine zusje" uitspookt!

  • 07 Juni 2012 - 12:00

    Miranda:

    Wat leuk dat jullie zo´n site hebben! Heel veel plezier lieverds! Ik ga jullie missen hoor!

  • 07 Juni 2012 - 22:35

    Bertha:

    Nou dames, ik heb me aangemeld, en verheug me op jullie verhalen. Goede reis en geniet er van met z'n drieën. xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou Eising, Nicole Walstra en Hilda Ausma

Hallo allemaal! Wij (Milou Eising, Nicole Walstra en Hilda Ausma) gaan van 8 juni t/m 21 augustus stage lopen op Curaçao! Via deze manier willen wij onze familie, vrienden, vriendinnen, klasgenoten, docenten, collega's, kennissen en alle andere geïnteresseerden op de hoogte houden van onze belevenissen en verhalen.

Actief sinds 03 Juni 2012
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 15610

Voorgaande reizen:

08 Juni 2012 - 21 Augustus 2012

Stage op Curaçao!

Landen bezocht: